Menu

Descrierea circuitului • circuitul este compus din doua trasee distincte, legate si intrepatrunse, printr-o constructie tip pod (latine pod minim 2,8 m; inaltime minima de trecere pe sub pod 2 m) si care are o linie comuna de start si o linie comuna de sosire pentru cele doua masini

Tipuri de autoturisme

Automobile cu omologare in curs sau cu omologare expirata sau fara omologare (cf Regulament FRAS)

Se constituie urmatoarele clase indiferent de grupa la care se incadreaza:

Clasa 1 : masini cu cilindreea echivalenta pana la 1400 cmc si o punte motoare,

Clasa 2 : masini cu cilindreea echivalenta cuprinsa intre 1401-1600 cmc si o punte motoare,

Clasa 3 : masini cu cilindreea echivalenta cuprinsa intre 1601-2000 cmc si o punte motoare,

Clasa 4 : masini cu cilindreea echivalenta peste 2000 cmc, indiferent de numarul puntilor motoare (AWD, FWD sau RWD).

Clasa Buggy: pentru vehiculele artizanale tip buggy.

Echipamente de protecție

Fiecare pilot trebuie:

a) Sa poarte o casca conforma cu una din normele aprobate de FIA,

b) Sa poarte un combinezon dintr-o piesa, strans la incheieturile mainilor si la glezne,

c) Sa poarte manusi,

d) Sa poarte incaltaminte fara gauri,

e) Sa fie corect mentinut in scaun de centura de siguranta,

f) Sa pastreze inchise geamurile. Se considera ca geamul este deschis, daca este coborat cu mai mult de 2 cm fata de pozitia ”inchis complet”.

Masini: 12.2.1. Masinile trebuie sa fie modele inchise cu plafon rigid si nedecapotabile (exceptie constructiile tip buggy care se inscriu obligatoriu in clasa 4 sau subclasa special destinata lor)

Este obligatorie dotarea fiecarei masini cu: a) Centura de siguranta in minim 4 puncte. Acestea nu pot fi fixate de scaune sau suportii acestora, b) Un extinctor (min. 2 kg. in termen de valabilitate),bine fixat. c) Se admit anvelope conform CNR Dunlop 2019 si din dotarea autovehiculelor de serie, prevedere valabila si pentru buggy. d) In Campionatul de Slalom Paralel, nu se admit anvelope cu cuie sau cu crampoane metalice, e) De asemenea, in concursurile de Slalom Paralel este interzisa folosirea lanturilor antiderapante. f) Prin Regulamentul Particular al etapei se poate prevedea o zona Parc Alimentare pentru alimentarea cu combustibil a masinilor de concurs, in aceste conditii orice depozitare de combustibil sau alimentare ilegala in parcul de service se penalizeaza cu 10 secunde la mansa de concurs anterioara sau care urmeaza a fi executata.

Rollbarul: a) Este oblgatoriu pentru toate masinile care concureaza in Campionatul National de Slalom Paralel (exceptie amatorii cu masini pana la 2000 cmc), b) Structura de securitate (rollbar): aceasta se confectioneaza si se monteaza conform normelor FIA si aprobate de FRAS. c) In cazul in care orice pilot sau automobil de concurs este considerat periculos pentru siguranta cursei CCS poate dispune eliminarea / indepartarea acestuia (vezi in acest sens si Codul Sportiv FIA). d) La propunera Directorului Organizatoric, a Reprezentantulul clubului implicat sau parintelui juniorului implicat, CCS poate deasemenea dispune scoaterea din cursa a oricarui junior daca unul dintre acestia considera ca juniorul isi pericliteaza propria sanatate.

Cum pot participa

Orice persoana care detine o licienta de CNR si/sau Slalom Paralel, Rallycross sau Rally 2 are dreptul de a participa la prezenta competitie (vezi si Regulamentul de licentiere).

Juniori admisi:

Varsta juniori:

• Varsta minima: 14 ani (vezi exceptiile de mai jos, pct. 3).

• Varsta maxima: sub 18 ani la inceperea sezonului competitional (inceputul primei etape anuale).

• Prin exceptie, la propunerea Comisiei Sportive de Slalom Paralel, Comisia Federala poate admite si participarea unor tineri piloti sportivi cu varsta de la 12 ani.

Conditii necesare: • Juniorul trebuie sa prezinte inaintea fiecarei etape un acord notarial de participare a acestuia, acord semnat de ambii parinti sau a tutorelui legal si este obligatorie absolvirea de catre junior a unei scoli de pilotaj agreata de catre FRAS sau sa fi fost practicant de Karting competitional. Clubul Sportiv la care este afiliat juniorul trebuie sa urmareasca ca pozitia juniorului in postul de pilotaj sa asigura accesul deplin la comenzi cat si vizibilitatea necesara. Juniorii de pana la 16 ani, carora li s-a permis, pana in momentul inceperii primei etape de Slalom Paralel pe 2019, sa participe la alte campionate FRAS (gen Time Atack, CNVC2 sau Super Rally) cu motoare de pana la 1600 cmc, pot utiliza aceste motoare si in cadrul etapelor de Campionat National de Slalom Paralel, clasa juniori.

 

Taxa inscriere la o etapa este de maxim 300 RON/concurent, • Taxa inscriere echipa este de: o maxim 200 RON pentru echipa cu trei piloti inscrisi, o maxim 250 RON pentru echipa cu patru piloti inscrisi, o maxim 300 RON pentru echipa cu cinci piloti inscrisi. • Taxa inscriere juniori, inscrisi in cadrul clasei de 1400 cmc juniori, este de maxim 100 RON/concurent

Go to top
2018- 2019 Dynamic. Toate drepturile rezervate.